Κυριακή 17 Απριλίου 2011

,, δυό μέρες μόνο κράτησαν το βαπόρι μας στο νεώριο για έλεγχο και επισκευή,  έτσι η ΚΑΡΔΙΑ μου βρήκε την ευκαιρία να βγάλει τη "ΦΟΡΕΣΙΑ" της Ναυτικού και να φορέσει της Στεριανής- τάχα- γυναίκας.. ,, έτρεξα να βρω το ημερολόγιό μου με τις εφηβικές σημε...ιώσεις  ,, και τις γεμάτες στεριανά όνειρα σελίδες του ,, αλλά μια " γαλάζια κορδέλλα" ολόγυρά του,, μ' εμπόδισε να διαρρήξω τους προσωπικούς κώδικες ενός ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ από τη Στιγμή που άκουσε τη Φωνή των Πελάγων μέσα του!!..Φόρεσα τη στολή μου και πήρα το τραίνο της Επιστροφής .. ,,  μπαίνοντας στο " σπίτι " μου ,,  χαιρέτησα τον καπτάν- Νικόλα ,, σκούπισα με την " άκρη του μανικιού " μου ένα απρόβλεπτο δάκρυ ..και κάθισα στο πόστο μου !! ,, γειά χαρά στο αγόρι με τα μελαχρινά δακρυσμένα μάτια ,, στους φίλους που έμειναν πίσω .....στη λίστα κάποιου σφραγισμένου ημερολόγιου ...! ,, στην επικίνδυνη αγκαλιά σου παραδίνομαι  ΠΕΛΑΓΙΝΕ μου  
ΕΡΩΤΑ ...! ,, πρόσσω ολοταχώς για το ΑΓΝΩΣΤΟ ... τρελοκόριτσο...!   " 


αγγελική νικολάου - δελλατόλα
μαρκόνισσα
Τήνος βαθυπέλαγα 21-7-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου