Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Μάθημα θρησκευτικών. Heaven can wait 4 u !!! (I am there already)


Ο παράδεισος δεν χρειάζεται να περιμένει.
Υπάρχει επί γης Ειρήνη.
Έχω δει τα λαμπερά της μάτια να μου χαμογελούν. Φίλησα τα χείλη της στο σταθμό του τρένου. Πριν το βαγόνι εξαφανιστεί μέσα στη νύχτα, το βλέμμα της μέσα από το τζάμι μου υποσχέθηκε ότι θα ξανάρθει.

Υπάρχει επί γης Ειρήνη.
Την έχω φίλη στο facebook. Κάνουμε chat τα βράδια και μου λέει να προσέχω. Ότι η ζωή είναι απλή, εμείς οι άνθρωποι μπορούμε να μοιραστούμε την ευτυχία με την ίδια ευκολία που κάποιες φορές επιλέγουμε να μοιραζόμαστε την δυστυχία.
Την πιστεύω και πατάω like σε όλες της τις λέξεις και σε όλα της τα τραγούδια.

Υπάρχει επί γης Ειρήνη.
Είναι η Γυναίκα που βαδίζει πλάι μας,
που ανέχεται τον αντρικό μας εγωισμό,
που μας δίνει την δεύτερη ευκαιρία όταν σπαταλήσαμε την πρώτη,
που με ένα της χάδι μας λυτρώνει,
που με την υπομονή της, την αντοχή της μας δίνει χρόνο να κατανοήσουμε.

Υπάρχει επί γης Ειρήνη.
Είναι η μάνα μας, η αδελφή μας, η φίλη μας, οι ερωμένη μας, η κόρη μας, η ανηψούλα μας, η γάτα που τρίβεται στα πόδια μας.

Υπάρχει επί γης Ειρήνη.
Είναι η Γυναίκα.

Εμείς οι πιστοί που έχουμε μεταλάβει στα ιερά της χείλη, ζούμε για την Ανάσταση της, την Επιστροφή της, την Αγάπη της.

Γιώργος Τρίκερι.

πίνακας: Marguerite Gerard, first steps. 1788

http://www.youtube.com/watch?v=P8b7OUZhK7s

1 σχόλιο:

  1. tHespesio ,sximatizeis anaglufa tin eikona mias gunaikas pou den uparxei pia i kruvetai anamesa mas/
    ti krima?! (t.ari)

    ΑπάντησηΔιαγραφή