Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

ΤΗΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ..οδός Αγκάλης 6.


" ..σε Σένα που με καταλαβαίνεις :
το ξημέρωμα με βρήκε πάνω από τα πλήκτρα ,, ο τηνιακός Άνεμος είχε κοπάσει ,, η Θάλασσα είχε ηρεμήσει ,, ακοίμητο το Όνειρο  πηγαινοερχόταν μπροστά στην οθόνη ,, η Σκέψη [ μου] άλογο λευκό κάλπαζε πέρα από τον κοντινό ορίζοντα ..η κιβωτός των περισυλλεχθέντων από το σκοτάδι της μέρας  συμβάντων ,,  έπλεε γυροφέρνοντας το Νησί μου ... στέλνοντάς μου απελπισμένα S.O.S. ,, το περιστέρι δεν είχε επιστρέψει με των βαγιών το κλωνάρι .. για κάποιους η Ανάσταση αργεί ακόμη ..σκεφτόμουν..
..το πρωινό ραπόρτο έφτασε από τα παραλιακά καφενεία ,, έλεγε πως εντοπίστηκε στην άκρη της αμμουδιάς το πτώμα μιας γυναίκας αόριστης ηλικίας με τα χέρια και τα σκέλια ανοιχτά και την πλευρά της κεντρισμένη ,, κανείς δεν βρισκόταν κοντά της τουλάχιστον τα μάτια να της κλείσει ,, με την αξιοπρέπεια να την καλύψει ,, με στίχους από το Άσμα Ασμάτων να την μ υ ρ ο λ ο γ ή σ ε ι... Χριστός ανέστη να της ευαγγελίσει ..
..λέγαν ότι μάλλον θα έψαχνε μια Ξέρα για να ξαποστάσει ..μια Λευκή παντιέρα να υψώσει πάνω στην Παρθένα 'Οψη της Ζωής ..
...ενώ εγώ αγρυπνούσα περιμένοντας το καθυστερημένο ράμφος του Περιστεριού ...μια ΓΥΝΑΙΚΑ ποντιζόταν απελπισμένη μέσα μου ...παλεύοντας με τα κύματα για να μ' ανταμώσει...
ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!.."


αγγελική νικολάου-δελλατόλα
" μαρκόνισσα "

2 σχόλια: