Σάββατο 21 Μαΐου 2011

φάσεις ενός ονείρου

....ΕΚΕΙΝΟΣ
πατούσε το γκάζι συνεχώς και πιο δυνατά ,,
το τιμόνι στριφογύριζε τρελά κρατώντας το με το ένα του χέρι ,,
το αμάξι έτρεχε μέσα στο λιοπύρι σχεδόν ακυβέρνητο ..χωρίς ελπίδα ,,
..ΕΚΕΙΝΗ
παρακαλούσε να σταματήσει κάπου ίσκια
ν'απαγκιάσει η Καρδιά της όπως άλλοτε ,,
όταν την έλουζε στα νερά και στα φιλιά πλάι στο γνωστό
...ΠΟΤΑΜΙ
και καθισμένη στα μελαμψά του γόνατα του απήγγελλε στίχους από στήθους
λέξεις και όρκοι που κρέμονταν από των δεντρώ τους κλώνους ,,

...τώρα η άσφαλτος φίδι γλυστερό γύρω από το λαιμό της ,, την έσφιγγε έως θανάτου ,,
" ένα βλέμμα ρίξε μου τιμονιέρη ,, ένα βλέμμα σου μου  αρκεί για να λυθεί ο ρόγχος  ...να νιώσω" ελάχιστα δική ΣΟΥ ,,
... κι άξαφνα χωρίς ν'ανάψει φλας , χωρίς να κορνάρει , χωρίς να της στριγκλίσει π ρ ό σ ε χ ε ...φρενάρησε απότομα στην
ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ ,,
...εκείνη τραντάχτηκε..τρόμαξε ..κι έκλεισε ερμητικά τα μάτια της για να μην ιδεί το ΧΑΡΟ,,
αλλά-αλλά καθώς τα άνοιγε δειλά-δειλά
ΤΟΝ
είδε....τόσο κοντά της μια αναπνοή μόνο τους χώριζε ,,
την κράταγε στην αγκαλιά του ..τα μάτια του ολοφώτιστα την κοίταγαν με λατρεία ,,,
----ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΡΟΜΑΞΕΣ;;
..εδώ ..δίπλα σου είμαι.. και ξέρεις ότι είμαι
ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ !!!...
--μα;;;;
--ψιθύρισέ μου από στήθους.. τον αποψινό σου
ΣΤΙΧΟ !!..

Τήνος ξημέρωμα 20 του Μάη 2011 
αγγελική νικολάου-δελλατόλα


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου