Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

μια άστατη ονειροπόλα ...



ένα κορίτσι με χαμογελαστή φιγούρα...
ερωτευμένο με το κάθε τι στη ζωή ...
ανακάλυψα οτι δεν χρειάζομαι κάποιον για να ονειρεύομαι
και να ξυπνάω ευτυχισμένη,
αρκεί να παρατηρώ και την παραμικρή λεπτομέρεια της ζωής, με προσήλωση
και να ενθουσιάζομαι με καθημερινές ασχολίες...


αγαπάω τους ανθρώπους ,όσο αφελές κι αν ακούγεται,
όσο και τα παραπάνω που ανέφερα...
ΝΑΙ το φωνάζω: Αγαπώ την μοναδικότητα των ανθρώπων!
θαυμάζω τη φύση και την ομορφιά των γεγονότων, λατρεύω τα χαμόγελα και τις αγκαλιές!!
μπορεί να' χω παιδική ψυχή και νου ασαφή ...
μα αυτή είμαι γω!
μια ονειροπόλα άστατη!
δεν με νοιάζουν οι κακιές γνώμες παρά μόνο οι καλές,
μιας κι ακολουθώ την ιδέα ότι κάθε κακό σχόλιο κρυβει κι έναν έπαινο!
αυτή είμαι γω, δεν καθόμαι να σκεφτώ αν σας κάνω ή όχι 
ΚΑΝΩ ΣΕ ΜΕΝΑ
είμαι ευτυχισμένη 
ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ 


Άννα Τσαμ Αναστο.
(17 και κάτι μηνών)

7 σχόλια:

  1. Μπράβο Αννα "άστατη ονειροπόλα"!!!μας δίνεις μάθημα ζωής!!!!
    Α.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. " δεν με νοιάζουν οι κακιές γνώμες παρά μόνο οι καλές,
    μιας κι ακολουθώ την ιδέα ότι κάθε κακό σχόλιο κρυβει κι έναν έπαινο!
    αυτή είμαι γω, δεν καθόμαι να σκεφτώ αν σας κάνω ή όχι
    ΚΑΝΩ ΣΕ ΜΕΝΑ
    είμαι ευτυχισμένη
    ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ! " Τι υπέροχο! dream on και άσε να λένε.. έτσι και αλλιώς " whatever you can imagine is Real" Pablo Picasso.. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυθόρμητο, αληθινό, δροσερό......γεμάτο νιότη, νιάτα, συναίσθημα! Πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή