Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Λογική κι Ευαισθησία


Κεφάλαιο 1: «Λογική κι Ευαισθησία»
ΆΣΚΗΣΗ: Βρείτε τη σχέση μεταξύ Λ και Ε ώστε το σύστημα να ισορροπεί.






Καλούμαι να ισορροπήσω το δεδομένο σύστημα.

Η ώρα 3:00 το πρωί.
Σπάω το κεφάλι μου να βρω τη ζητούμενη σχέση μεταξύ Λ και Ε.
«Δύσκολο»,σκέφτομαι… Σωστά.Το’χαμε μάθει και στο κεφάλαιο «Στερεότυπα».Η Αρχή Λειτουργίας των Σχέσεων λέει ότι ‘Οι σχέσεις είναι δύσκολες’.
Και τότε θυμάμαι την τελευταία μου σχέση που έληξε άδοξα και βάζω τα κλάματα.
Χάνομαι για λίγο.Ένας λυγμός μου υπενθυμίζει ότι έχει περάσει η ώρα και δεν θα προλάβω.Η Μέρα αύριο θα με βρει πάλι αδιάβαστη.

Η ώρα 5:00.
Στο μυαλό μου γυρίζουν οι Συμπεριφορικές Εξισώσεις,η Αρχή Διατήρησης Ενέργειας,η Αρχή των Δυνατών Συγκινήσεων,οι Μερικές Διαφορετικές Αντιδράσεις,οι Οριακές Συνθήκες,το Θεώρημα της Εκλογίκευσης…

Η ώρα 6:00.
Θα’θελα να’ναι κάποιος δίπλα μου και να μου χαϊδεύει τα μαλλιά.
Πάντα με νανούριζε αυτή η σκέψη.

Η ώρα 7:15
Χτυπάει το ξυπνητήρι.
Ανοίγω τα μάτια μου.
Ναι,βρήκα τη λύση!Τριβή!
Μόνο η δύναμη της Τριβής μπορεί να φέρει ισορροπία στο σύστημα.

Έφαγα πρωινό και πήγα στη δουλειά μου.



Vicky



1 σχόλιο: