Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

η τάξη της α-ταξίας



 
 Pablo Picasso. Girl Before a Mirror.

...... Νά 'ξερες, τί προσπάθεια κάνω να τα συμμαζέψω όλα αυτά? ....Καί εγώ ξέρεις? δεν ήμουν ποτέ καλή νοικοκυρά στίς σκέψεις....
Πάντα τις άφηνα να ανεμοδέρνονται ,σάν πουλιά διαβατάρικα -πότε εδώ -πότε εκεί- άλλες χάνονταν στή διαδρομή ... άλλες αλήτευαν σάν χαμίνια στους δρόμους, καί όταν γύριζαν? ... έμοιαζαν με σκανταλιάρικα παιδια που έκλεψαν το γλυκό τής μαμάς ... από τό βάζο!!!!
Αλλες πάλι λιποτακτούσαν ανυπεράσπιστες στό πέρασμα τής Νύχτας και κάποιες πάλι ... είχαν πέσει στης Λήθης τό ΠΗΓΑΔΙ!!!!! Κάποιες νύχτες ... ψέμματα νά πώ? έβγαινα καί 'γω στού νού τή γύρα αναζητώντας τες, μήν χαθούν καί τί θά εχω ύστερα συντροφιά, στήν κουνιστή πολυθρόνα τής Μοναξιάς!!! ΜΑ Παρ'όλα αυτά.....αρνιόμουν πεισματικά νά τίς νοικοκυρέψω!!!! Ας τις έλεγα, έτσι ,στήν Αταξία τής Μνήμης.!!Υπάρχει όμως μιά σκέψη Άναρχη  ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΙΠΑ-ΕΛΑ-. Ακάλεστη έρχεται καί στοιχειώνει σάν κάτι μούμιες άθικτες χιλιάδες χρόνια, τώρα..δέ λεω είναι ευγενική μαζί μου, ποτέ δέν ζητά τίποτα. Νά δείς -λέει- εγώ δέν θά σέ προδώσω..ποτέ!!!Καί τί περίεργο ,αυτό θέλω και εγώ,καί άς μού χαλάει -κάπως -τήν Τάξη..τής ΑΤΑΞΙΑΣ ΜΟΥ. ......Πώς σέ λένε?? την ρώτησα...
θά 'πρεπε να μέ ξέρεις -είπε "ΕΣΥ'.

Μαρία Λαμπράκη 
6/10/????? 

H Mαρία παρουσιάζει ζωντανά, κάθε Δευτέρα και Παρασκευή την εκπομπή Υπάρχει Λόγος από τον ΣΚΑΪ Κρήτης (92,1 FM) http://www.skaikritis.gr/live.htm




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου