Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

θελω να γράψωωωωωω.

The dance in the seaside.Edvard Munch



να γράψω τόσα πολλά να σας πω για έρωτα φιλίες ανησυχίες λάθη.
ποσό μ΄αρέσει να είμαι άνθρωπος να ζω, να γνωριζω ανθρώπους που έχουν κι αυτοι να μοιραστούν
εμπειρίες γνώσεις απόψεις...
νιώθω τόσο μοναδική όταν κάθομαι με τις ώρες κι ακούω τις αφηγήσεις των άλλων
κι ύστερα έρχεται η σειρά μου...
η δική μου αφήγηση.
είναι πάντα λίγο διαφορετική απο τις άλλες σαν να κουβαλάει μια κατάρα βαριά στο πέρασμα της ...
τα μάτια μου βαραίνουν και τα χείλη μου συνεχίζουν να χαμογελουν.
λέω τα μισά απ΄όσα θέλω σαν ένα κομμάτι του εαυτού μου να ανήκει αλλού και ελέγχει το ένα τρίτο της συνομιλιας μου..
τα συναισθήματα κρύβονται πίσω απο την κουρτίνα της περηφάνιας και οι αφηγήσεις μου παρομοιάζονται εύκολα με τρελού ...



Άννα Τσαμ Αναστο.
(17 και κάτι μηνών)



http://www.youtube.com/watch?v=rdwwdcbKiHw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου