Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

τιταΝΙΚΟΣ



εγώ κι εσύ! Τι αστεία εικόνα!
Ένα πλοίο το οποίο βουλιάζει σε πιο γρήγορο ρυθμό κι απ'τον Τιτανικό. 

Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση ο Τζακ είναι ένας τυφλός ερωτίλος που δίνεται σε κάθε παιχνίδι θηλυκής γάτας και η Ρόουζ είναι μια ξεσαλωμένη αγαπησιάρα που βρίσκεται στο πλευρό του Τζακ σε κάθε στιγμή αποτυχίας, κυρίως προσφέροντας του συμπαράσταση!

ΜΑΝΤΕΨΕ?! ΚΑΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΛΑΘΟΣ!

Το σενάριο  μας, καταστρέφει τους χουλιγουντιανούς ορίζοντες, και ώρες ώρες και την ψυχολογία μας.
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ, υποσχέσεις γραμμένες  πάνω στην άμμο, που θα έχουν σβηστεί ως την αυγή! 
Μα πάντα βρισκόμαστε μαζί, σε κάθε δύσκολη στιγμή. Όχι μόνο δική σου, κάθε φορά που δεν είσαι καλά νιώθω την ανάγκη να σε κάνω! ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ περνώ και γω δύσκολα! 
Θέλω έστω και μια φορά να ακούσω "Χέυ Ρόουζ, ναι, σε κοιτώ και στάζω έρωτα, περνώ τόσο καλά μαζί σου, ΜΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΗΣΩ" . Δεν θέλω να ακούσω για αγάπες, για ανωριμότητες.. θέλω να ακούσω αλήθειες.
Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και με μια ακαριαία σχεδόν κίνηση απλώνω όλο το μέικ απ που είχα υποστεί σε όλο το πρόσωπο! Και αναρωτήθηκα, άραγε έιδε ποτέ την ομορφιά μου? ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ, που ακόμα και αυτή αμφιβάλλω αν την προσέχει ή αν την βρίσκει όντως όμορφη.. την άλλη, αυτή που εκρύγνηται συνεχώς όταν είμαι κοντά του?

Το μόνο μου συμπέρασμα : είναι τα βλέμματα τροφή καθώς είμαστε οι πιο ατάλαντοι ηθοποιοί στον πιο καταρρεύσιμο 
Τιτανικό της ιστορίας!

Άννα Τσαμ Αναστο.
(17 και κάτι μηνών)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου