Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

ακατάλληλον


Αγάπη μου!!
Απόψε κάνε μου μια χάρη.
Θέλω πολύ να με σκεφτείς έντονα!! Πολύ έντονα!!
Όχι πως έχω παράπονο οτι δεν με σκέφτεσαι συχνά, όχι.
Το εισπράττω άλλωστε..το ξέρεις κι εσύ αυτο..
Το ξέρεις πως το αισθάνομαι, κάθε τι που σε προβληματίζει η
σε αγχώνει..ή σε αναστατώνει..
Απόψε όμως, θέλω πολύ, πάρα πολύ κάθε σου εκκριση, να έχει
το όνομά μου.  Θέλω την λάβα σου! Θέλω τον πόθο σου!
Θέλω να "ονοματίσεις" μια έκρηξη δική μου!!
Θέλω το δάκρυ σου... επειδή ξέρω πως μπορει να κυλλήσει
δάκρυ απο το παγωμένο μαύρο σου βλέμμα..εγώ ναι το ξέρω!
Εχεις τόσες εικόνες στο μυαλό σου, τόσες οπτασίες στο κεφάλι σου.
Εχεις τόσα δεδομένα δικά μου, τόσες μνήμες, που θα σε βοηθήσουν.
Εχεις τόσες φαντασιώσεις που θα σε οδηγήσουν και καθοδηγήσουν.
Κάντο! Κάντο όχι για μένα, για εμας!!
Σκέψου με ακόμη μια φορά όπως τότε..
Απομόνωσε το μυαλό σου.
Απομόνωσε το σώμα σου.
Ξέρω πως μπορείς να μπείς στην Κόλαση και να ζήσεις
έναν Παράδεισο. Ξέρεις πως μπορώ να στήσω έναν Παράδεισο
στην Κόλαση.
Ελα..κλείσε λίγο τα μάτια σου και θυμίσου..
"Αχ ..κοριτσι..."  μισοτελειωμένες φράσεις υπερτατης ηδονής
"Το αγρίμι σου Άρχοντά μου, Αφέντη μου..σε περιμένει..."  φράσεις,
λόγια ηφαιστειακής λάβας...
Απόψε σε θέλω έτσι!
Με αυτόν τον "τρόπο", τον απόλυτα "δικό μας" !
Κάντο όχι για μένα μόνο, καντο για εμάς!!!
Το μυστικό εκείνο τρόπο που μονο μαζί βιώναμε την Μαγεία
της αόρατης συνουσίας, χωρίς σώματα, μα με κάθε μας κύτταρο..
Και άκου!
Θέλω να το δώ με κάποιον τρόπο..
Δεν ξέρω που θα πουλήσεις την ψυχή σου απόψε,
Μα θέλω να ξέρω ότι μου την έκανες την χάρη που σου ζήτησα!
Θέλω να ξέρω πως την έζησες Μαζί μου, Χωρίς Εμένα,
τούτη την Πυρά!!
Θέλω να μου το δειξεις να το δώ, να το μάθω,
να το νιώσω με κάποιο τρόπο!!
Ξέρεις εσύ...
Κι εγω ξέρω πως ξέρεις ...

ΑΝΝΑ ΤΣΕΚΟΥΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου