Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

το ραντεβού στην στάση του τραίνου



Δεν άργησες, σε ζήτησα και ήρθες αμέσως, ούτε νωρίτερα ούτε αργότερα. Το τσιγάρο που σου έδωσα δεν το κάπνισες ολόκληρο, πήδηξες από το τραίνο και έτρεξες πίσω. Όταν με πήρες αγκαλιά ήσουν ιδρωμένη. Ήρθες τελικά. Ήρθες.. Δεν βλέπω την ώρα να μυρίσω ξανά τον καπνό στα χείλη σου, να μοιραστώ μαζί σου το φιλί, να ζαλιστώ στο άρωμά σου επάνω στο πουκάμισό μου, στο είχα πει πως θα ήταν γνώριμο το άρωμα. Και είναι. Σε περίμενα. Σε ζητούσα. Σε έψαχνα. Δεν ήξερα πως μοιάζεις μα δεν περίμενα να είσαι τόσο όμορφη, δεν ήξερα για το άνοιγμα της παλάμης σου τι σήκωσε μα δεν περίμενα τον κόσμο ολόκληρο να κρύβεις εκεί μέσα. Δυο ρουφηξιές από το κερασμένο μου τσιγάρο σε έπεισαν πως άξιζε να πηδήξεις από το τραίνο στην μεγαλύτερη ταχύτητά του για να έρθεις να με βρεις. Κι εγώ δεν έφυγα, σε είχα στα χέρια μου και περίμενα μόνο να γεμίσεις την αγκαλιά μου. Το άνοιγμά της μόνο από εσένα καλύπτεται.
Βρίσκομαι στην επόμενη του ταξιδιού των ερώτων σου στάση...
Καλώς ήρθες ..


..allure''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου