Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

άλφα



αν το όνομα μου άρχιζε από άλφα θα ήταν όλα τόσο διαφορετικά.
τα αγόρια στη πλατεία θα φώναζαν "Άννα, Άννα"
δεν θα τους έδινα σημασία καμία.
θα περίμενα να σχολάσει ο άντρας μου που μου φέρνει συνέχεια σοκολάτες.
στο σινεμά εγώ διαλέγω αν θα φάμε νάτσος ή ποπ-κορν και ποια ταινία θα δούμε, που είναι πάντα ρομαντική κομεντί.
δεν θα τον βαρεθώ.
δεν θα τον παρατήσω.
δεν είμαι κορόιδο.
όπως ο Αντώνης που το όνομα του αρχίζει από άλφα και τα είχε με την κολλητή μου που είναι η τέλεια γυναίκα. 
του έκανε όλα τα χατήρια τον άφηνε να διαλέγει αν θα φάνε νάτσος ή ποπ-κορν και ποια ταινία θα δουν, που ήταν πάντα με σούπερ-ήρωες που φορούν μανδύες και πετούν λέιζερ από τα μάτια και πάντοτε σώζουν τον κόσμο αλλά ξεχνούν να φέρουν μια σοκολάτα στην αγαπημένη τους.
έτσι και ο Αντώνης, δυο χρόνια σχέση κι ούτε γκοφρέτα από το περίπτερο.
η κολλητή μου δεν άντεξε, του είπε να χωρίσουν όχι γιατί το ήθελε αλλά για να τον κάνει να σκεφτεί.
να σταματήσει να την θεωρεί δεδομένη.
αυτός πήγε και πήρε μια μαύρη γυαλιστερή γιαμάχα.
έτσι νόμιζε ότι θα την κερδίσει πίσω.

αν το όνομα μου άρχιζε από άλφα θα μπορούσα να έρχομαι στο δώματιο σου αργά το βράδυ να βλέπουμε How I met your mother και να ταΐζουμε το κουνέλι σου (που σωστά μαντέψατε, το όνομα του αρχίζει από άλφα).
θα άρχίζες να με γουστάρεις ενώ στην αρχή νόμιζες ότι δεν.
είχες γνωρίσει κάποιον που φαινόταν ενδιαφέρων, αστείος και τρυφερός μαζί σου. αλλά ευτυχώς δεν πήγατε ποτέ σινεμα για να σε αφήσει να διαλέξεις  νάτσος, ποπ-κορν ή ταινία.
τον άφησες να περιμένει στη στάση του τραμ κρατώντας ένα μπλοκάκι με πολλά "αν" και αναπάντητες απορίες. την ίδια ώρα περνούσε κι Αντώνης με την μαύρη γυαλιστερή γιαμάχα.

το όνομα μου αρχίζει από γάμμα, κάθομαι εδώ και γράφω ιστορίες για τις ζωές των άλλων. δεν έχω πια θυμό, ούτε ενθουσιασμό. αυτά είναι πολύπλοκα συναισθήματα για την επιπεδοχώρα της σελίδας μου.
ποτέ δεν έμαθα το όνομα της κολλητής της Άννας, ούτε καν που μένει να της πάω μια σοκολάτα.

Γιώργος Τρίκερι



1 σχόλιο: