Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

ο κόσμος μου είναι ...



η φωνή της Μισέλ.
τα βιβλία του ... όλα τα βιβλία.
οι μεταμεσονύχτιες φιλοσοφικές συζητήσεις με τον Κίμωνα και τον Κυριάκο.
οι εκδρομές στη Κρήτη.
ο Miles Davis.
οι καφέδες της Χρύσας με μπόλικη κανέλα.
η Jazzmine που αποφάσισε να απουσιάζει.
η Στέλλα που προσεύχεται για μένα σ'ένα θεό που δεν πιστεύω.
οι ατάκες του Dr. Sheldon Cooper.
οι παραλιακοί περίπατοι με τον Βασίλη.
τα τηλεφωνήματα της Δήμητρας από τον Βόλο που ξεχειλίζουν από αγάπη.
οι πίνακες του Μαγκρίτ.
η βεράντα της Ειρήνης που καθόμαστε και λέμε τα πάντα.
ο Van Morrison.
σινεμά με τη Νάντια.
το τάβλι με τον Δημήτρη που όλο με κερδίζει.
η Άλεξ που που μου έμαθε τον John Irving και θα είναι πάντα η αδελφούλα μου.
οι χειμερινές βουτιές.
οι ανοιξιάτικες βουτιές.
οι βουτιές.
οι ζωραφιές του Αναστάση.
η Νατάσα στο Λονδίνο που ανυπομονώ να γυρίσει.
ένα μπλε ποδήλατο. 
η Ίρμα που με περιμένει.
η ταινία που δεν έχω γυρίσει ακόμα.
η διαδρομή Νέα Υόρκη-Λας Βέγκας που σου έχω υποσχεθει.
η διαδρομή Λας Βέγκας-Νέα Υόρκη που μου έχεις υποσχεθει.
η Ντορίτα κι η Εβίτα.
ο Παναγιώτης που μου πήρε δώρο το πρώτο μου κομπολόι. 
η Αννούλα που περιμένω να ξαναγράψει.
το παραμύθι της Κατερίνας.
το θαύμα πάνω από το Μιλάνο. το Yuppi do.
τα ανιψάκια μου στο Τρίκερι.
οι Κυριακές στο πάρκο με την Ισαμπέλα και τον Κεν.
όταν μοιραζόμαστε τους λουκουμάδες στη Μυρτιά.
οι φίλοι που δεν γνώρισα ακόμα.
η κιθάρα του Γιώργου που συνοδεύει τη φωνή της Μισελ.
ο κόσμος μου είναι μικρός και όμορφος.

Γιώργος Τρίκερι
charliemj94@gmail.com 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου