Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Όχι νέα, καλά νέα.




Όποιος ελέγχει τα ΜΜΕ, ελέγχει τον πολιτισμό. Μια παλιά παροιμία λέει πως:''Της Παρασκευής τα μαντάτα, από την Πέμπτη ακούγονται.'' Για φανταστείτε ο Γαλιλαίος να είχε πει με στίχους ότι η γη γυρίζει; Για ακόμα μία φορά θα γράψω ένα αρθράκι για το αγαπημένο μου blog όχι απλά για να βάλω σε σειρά κάποιες λέξεις η σκέψεις απλά για να επικοινωνήσω μαζί σας. Έτσι βοηθάω και την μνήμη μου...
Οι κρίσεις πάντα θα πουλάνε. Όχι νέα, καλά νέα για τον Τύπο μεταφράζονται σε καλά νέα, όχι νέα. Ένα μπουρδέλο της σκέψης -Ο Τύπος- πιθανότατα, η τέταρτη εξουσία του ''Βασιλείου''. Δεν είναι απίστευτο πως τόση ποσότητα ειδήσεων χωράει καθημερινά στις διάφορες στήλες των εφημερίδων και πλέον και σε αυτές του Διαδικτύου; Φανταστείτε μια μέρα χωρίς την αναγγελία κάποιας ''Μεγάλης'' είδησης. Αναστεναγμός! Σου έχω λύση
πάντως! Πέρασε χρόνο διαβάζοντας τις ειδήσεις της προηγούμενης εβδομάδας! Ξεκίνα Κυριακή πρωί παρέα με τον καφέ σου και κάνα δυο τσιγάρα και τελείωσε την επόμενη Κυριακή. It works...Προσπαθείς να μάθεις τι γίνεται στον κόσμο αφιερώνοντας ώρες στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο..επιμένω.. Οικονομικά σκάνδαλα, ληστείες, νέοι φόροι, gossip, τέχνη, αθλητισμός, παράξενα, υγεία, περιβάλλον, απόψεις, γνώμες. Τι ώρα είναι θα μου πεις μετά,''ζαλισμένε''φίλε μου, χωρίς να κοιτάς επίμονα τον λεπτοδείκτη;
Φυσικά έχεις και άλλες επιλογές όπως πχ την τηλεόραση. Μία γευστικότατη ''καραμέλα''όπως την αποκαλώ εγώ, για σένα; Το ΑΠΟΛΥΤΟ κατοικίδιο σου! Για πολλούς είναι η Δασκάλα τους, η Μητέρα τους, η κρυφή ερωμένη τους και για άλλους ένα μέσο διαπαιδαγώγησης αφού όταν κάποιος ανοίγει μια τηλεόραση για να παρακολουθήσει την αγαπημένη τους εκπομπή, κάποιος άλλος πάει στο άλλο δωμάτιο για να διαβάσει ένα βιβλίο. Βέβαια η τηλεόραση χρωστάει πολλά στην ύπαρξή της μέσα από τις διαφημίσεις. Bingo! Αυτό που η διαφήμιση διαφημίζει πάνω από όλα την διαφήμιση μπορεί να με στείλει αδιάβαστο.. Σίγουρα όμως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως μια από τις μεγαλύτερες τέχνες του εικοστού αιώνα. ΕΓΩ το παραδέχομαι. Έχω κόμπλεξ βρε αδερφέ με αυτό που ''είμαι''. Άρα οι διαφημίσεις έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στη ζωή μου! Αρνούμαι να φάω, να πιω, να αγοράσω κάτι, αν πρώτα δεν έχει παιχτεί στην τηλεόραση. Τελεία και παύλα. Η πιο αγαπημένη μου διαφήμιση το τελευταίο διάστημα είναι αυτή της Τράπεζας της Ελλάδος: Λευκές επιταγές πνευματικής χρεοκοπίας!!!
Το ξέρω οι απόψεις μου είναι ακραίες, αλλά ξέρω μόνο αυτά που έχω διαβάσει στα βιβλία που έχω γράψει! Ας διαβάσω τώρα την εφημερίδα μου-τελείωσα με τον ελληνικό Τύπο-και θα περάσω στον διεθνή. Εξάλλου κάθε ''γλώσσα'' βλέπει,ακούει,μαθαίνει, διαβάζει τον κόσμο με διαφορετικό τρόπο...

Π. Πόντικας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου