Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

το δεξί μου πόδι

artwork by Ian Cumberland


θέλει να πάω σπίτι της.
πρέπει να ξυριστώ,
να αγοράσω κολόνια.
τι βρακί να φορέσω?
τι κάνω σε ένα ραντεβού?
τι λέω? ξέρω ποιήματα, χιλιάδες ποιήματα.
θα πρέπει να της μιλάω φυσιολογικά.
να ακούω τι μου λέει και να απαντάω.
να είμαι κοινωνικός. φυσιολογικός.
θα πρέπει να μην είμαι ο εαυτός μου.
αυτό θα κάνω.
θα σκέφτομαι τη συνηθισμένη συμπεριφορά μου
και θα κάνω ακριβώς το αντίθετο.
αν έχει φαγητό, πατατάκια, ξηρούς καρπούς
δεν θα πρέπει να φανώ λαίμαργος.
θα φάω καλά πριν πάω να είμαι χορτάτος.
αν μου προσφέρει κρασί? ποτό?
θα πρέπει να πω ναι.
να πω πως είναι θαυμάσια επιλογή.
τι λένε για το κρασί?
κάτι για μπουκέτο. θα το γκουγκλάρω.
τώρα που είπα μπουκέτο κάτι πρέπει να της κρατάω.
λουλούδια? μήπως παραείναι ρομαντικό?
με κάλεσε σπίτι της.
είναι ραντεβού? ή επίσκεψη?
σοκολατάκια. κι αν είναι αλλεργική?
ή κάνει δίαιτα?
δεν αντέχω. 
θα της πω ότι δε μπορώ να πάω.
κάτι προέκυψε. έτσι θα το πω.
"κάτι προέκυψε."
ακούγεται ειλικρινές.
"κάτι επείγον, δεν δύναμαι να το αναβάλλω"
θα ρωτήσει τι συνέβη?
τι προκύπτει εννέα η ώρα το βράδυ?
αδιαθεσία. όχι, θα φανώ φιλάσθενος.
βραχυκύκλωμα. 
άφησα ανοιχτό το θερμοσίφωνα και έγινε βραχυκύκλωμα.
κάηκε ο πίνακας και τα φώτα.
έσπασε ο θερμοσίφωνας.
πλημμύρισε το μπάνιο.
έπεσα.
στραμπούληξα το πόδι μου.
το δεξί μου πόδι.
σε περίπτωση που ρωτήσει ποιο απ'τα δύο.

Γιώργος Τρίκερι
charliemj94@gmail.com 
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου