Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

δίψα για χρώμα


Μια λευκή σελίδα
Αυτό είμαι για σένα.
Δεν είμαι ένα κενό χαρτί,
Μα η αρχή σου για δημιουργία! 
Μπορείς να με σχεδιάσεις για να πάρουν μορφή τα όνειρα μας 
Μπορείς να τοποθετήσεις πάνω μου κάθε χρωματισμό των συναισθημάτων σου.
Και περιμένω υπομονετικά τη κάθε κίνηση σου που θα με χαράξει
Με το ανεξίτηλο στυλό σου μια για πάντα !
Είσαι το πάντρεμα του έρωτα και της τέχνης για μένα και ας αδικείς τον εαυτό σου κάνοντας ίσιες γραμμές , αυτές μπορεί να μην τις πετύχεις, ποιος άλλωστε θα ήθελε μια ίσια πορεία!
Οδήγησε με στο σύμπαν του μυαλού σου ! Σ' αυτό με τις πολλές μανούβρες και στροφές. Ταξίδεψε με σ' αυτές μ´όλη την ιλιγγιώδη ταχύτητα της φαντασίας !
Αυτό είναι τέχνη για μένα ,αυτό μου δίνει πνοή και ταράζει το μικρόκοσμο των συναισθημάτων μου ! 
Γράψε την ιστορία μας πάνω μου,
Μπορεί να παραμείνω λευκή μόνο στα δικά σου χέρια!!
Μόνο εγώ κι εσύ θα ξέρουμε τα έργα μας! Κάνεις δεν θα τα δει ,κανείς δεν θα τα κρίνει μόνο το δικό μας μάτι μπορεί να αντικρίσει τις σιωπηλές μας πινελιές.
Κι αυτή είναι η μαγεία μας !

Άννα Τσαμ Αναστο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου