Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

7 Αυγούστου

Quint Buchholz
στεκόμουν στη στάση του τραμ
είδα μια κοπέλα που γούσταρα πριν από χρόνια
είχα καιρό να την δω
φάνηκε ενθουσιασμένη που με συνάντησε
-σε είδα στο όνειρο μου χτες βράδυ,
μου είπε
-είχε χαλάσει η τηλεόραση και ήμουν αναστατωμένη
ήμουν έτοιμη να πάθω κρίση πανικού όταν χτύπησε το κουδούνι,
ήσουν εσύ
χάρηκα που σε είδα, όπως χαίρομαι τώρα
σε ρώτησα "τι κάνεις?"
είπες ότι είχες έρθει να φτιάξεις τη τηλεόραση.
τη κοιτούσα καθώς μου περιέγραφε το όνειρο
σκεφτόμουν ότι ήταν ακόμη όμορφη
δεν είχε παχύνει καθόλου
τα νύχια της ήταν τόσο ωραία
ήμουν σίγουρος ότι το όνειρο 
έκρυβε κάποιο υποσυνείδητο σεξουαλικό μήνυμα 
σκέφτηκα να της ζητήσω να βγούμε για ένα ποτό
θυμήθηκα αυτό που λέω πάντα στους άλλους
"οι παλιές φλόγες είναι καμένα σπίρτα"
ένας έξυπνος άνθρωπός είναι συνεπής
με το ένστικτο του και τα κλισέ του.
ήρθε το τραμ είπα γεια και μπήκα μέσα
άρχισα να σκέφτομαι μια άλλη κοπέλα που γούσταρα
και μετά μια κοπέλα που με γούσταρε
αλλά δεν την πολυγούσταρα εγώ
μετά σκέφτηκα ότι δεν θα ήξερα
πως να επισκευάσω μια τηλεόραση
και έσκασα στα γέλια  
η κοπέλα στο απέναντι κάθισμα
άρχισε να γελάει και αυτή
μας έπιασε ένα νευρικό γέλιο
που δεν είχε σταματημό
φορούσε μια φούξια μαντήλα στο κεφάλι
φαινόταν στα πλάγια ότι της είχαν πέσει τα μαλλιά 
από τη χημειοθεραπεία
άρχισε να βήχει, να πνίγεται
της έδωσα το μπουκαλάκι με το νερό μου
ήπιε μια γουλιά και μετά άλλη μια 
πήρε μια ανάσα
και συνεχίσαμε να γελάμε
ακόμα πιο έντονα 
λες και θα τέλειωνε ο κόσμος.
όταν έφτασα σπίτι 
άνοιξα το ψυγείο
ήπια μια τεράστια γουλιά
από παγωμένο πράσινο τσάι 
κι ένιωσα ένα δροσιστικό σκίρτημα σε όλο μου το κορμί. 

Γιώργος Τρίκερι

για την Άννα Β.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου