Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

σώμα που δεν αναζητήθηκε




γνωριστήκαμε αρχές Μαΐου
η σχέση μας Ταύρος
εν υαλοπωλείω
με ωροσκόπο Καρκίνο
είχε πάθος με τα ζώδια
δεν την ένοιαζε
που ήμουν ένα ρεμάλι της κοινωνίας
ή είκοσι χρόνια μεγαλύτερος της
σημασία είχε που ήμουν Παρθένος
με ωροσκόπο Καρκίνο
άρα ήμασταν soulmates
η ζωή καμιά φορά είναι τόσο απλή.
την πρόσεξα στη παραλιακή
μασουλούσε ένα καλαμπόκι
μου άρεσε η λάμψη που φώτιζε το πρόσωπό της
σαν ένα προσωπικό σούρουπο
ή σαν να είχε καταπιεί πυροτεχνήματα
άρχισα να της μιλάω για τις μαγικές
ιδιότητες του καλαμποκιού
πως οι Αζτέκοι έφτιαχναν
μηχανικά φτερά πλέκοντας τις ρίζες του
και πετούσαν με τις αγαπημένες τους
στη Χαβάη για μήνα του μέλιτος
μου αρέσει να πλάθω χίμαιρες
μου αρέσει να χαρίζω όνειρα
ζωή λάθος δεν γίνεται
η ζωή είναι ένα κλεμμένο αμάξι
ένα κινούμενο σχέδιο
στη ζωή όπως και στα χαρτιά όποιος κλέβει
κερδίζει.
μετά από μερικούς μήνες
γνώρισε κάποιον στην ηλικία της
ανασφαλή αλλά με ωραία επιδερμίδα
και ίσια λευκά δόντια.
δεν υπήρχε περίπτωση να την μοιραστώ
με κάποιον άλλο
η μόνη θεραπεία για τον έρωτα
είναι περισσότερος έρωτας
η μόνη θεραπεία για τη ζωή
είναι ο θάνατος.
δεν μου αρέσουν τα δράματα
οι ποιητές είναι ψεύτες
και τα τραγούδια είναι παραπλανητικά
η αλήθεια είναι μια
κάθε φορά που φοράς φτερά θα πετάξεις
για λίγο
μετά θα πέσεις στη μέση του Ειρηνικού
είναι νόμος της Φυσικής
είναι γραμμένο και στα αστέρια.
η μόνη μου ελπίδα τώρα είναι να υπάρχει κόλαση
για να την ξανασυναντήσω
εσείς οι τυχεροί που δεν έχετε ερωτευτεί
μην το κάνετε.

Γιώργος Τρίκερι

1 σχόλιο: