Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

με λένε Τασούλη


Λόγω του γεγονότος ότι το Facebook έχει επιλέξει να εμπλέξει λογισμικό που επιτρέπει την κλοπή προσωπικών πληροφοριών, δηλώνω τα εξής:
τα τραγούδια που ποστάρω Nick Cave, Nina Simone, Leonard Cohen δεν μου αρέσουν, ποτέ δεν άρεσαν. τα ποστάρω μόνο και μόνο για να φαίνομαι ψαγμένος και κουλτουριάρης.
μόνο η Lady Gaga μου αρέσει και λίγο η Beyoncé. και φυσικά ο θεός  Bieber.
τα στάτους που γράφω είναι όλα κλεμμένα από κάτι σκωροφαγωμένα βιβλία του παππού μου που βρήκα στην αποθήκη.
Τρικεριώτης ονομαζόταν ένας πλούσιος γείτονας μας. πήγαμε τα περασμένα Χριστούγεννα να του πούμε τα κάλαντα με τον μεγάλο μου αδελφό. πριν φύγουμε του προσφέραμε ένα μελομακάρονο που είχαμε ποτίσει με ένα δηλητήριο που αντιγράψαμε από τον Mr. White του Breaking Bad.
όταν επιστρέψαμε την πρωτοχρονιά ήταν ήδη νεκρός. ο αδελφός κράτησε τα κλειδιά της ασημί mercedes και τις πιστωτικές κάρτες, εγώ έκτοτε χρησιμοποιώ το προφίλ του στο fb. έχω συνάψει σχέσεις με 27 γυναίκες μέσω του inbox και συχνά πυκνά κάνω cyber sex μαζί τους. αρκετές από αυτές θέλουν να με γνωρίσουν από κοντά και να μου προσφέρουν το κορμί τους.
με λένε Τασούλη είμαι δέκα χρονών και πηγαίνω τετάρτη δημοτικού. πολύ θα γούσταρα να συναντήσω αυτές τις καλές κυρίες και να δω τα στήθη τους από κοντά. έχω βαρεθεί να τα βλέπω σε φωτογραφίες. δεν είμαι σίγουρος πως θα με αντιμετωπίσουν οπότε το τρενάρω.
όσοι διαβάζετε αυτό το κείμενο αντιγράψτε το και επικολλήστε το στον τοίχο του Facebook ως ελάχιστο φόρο τιμής στον άτυχο Τρικεριώτη. επίσης όσοι το κάνετε υπόσχομαι να μην έρθω με τον αδελφό μου να σας πούμε τα κάλαντα. 
καλές γιορτές. 

Υ.Γ. μην το πείτε στη μαμά μου.

1 σχόλιο: