Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Άθλιοι

Pascal Campion

Εσύ ή εγώ
Δεν κρατήσαμε ποτέ και καμία σημαία
Δεν κάναμε ομάδες, παιδιά, χαμογελαστούς φίλους
Δεν αγκαλιαστήκαμε ενθουσιασμένα με αγνώστους
Δεν βυθιστήκαμε στην οικειότητα της ανάδειξης
Εσύ κι εγώ
Δεν περπατήσαμε ποτέ σε πορείες
Δεν πραγματοποιήσαμε φυσιολατρικούς επαναστατικούς περιπάτους
Δεν γίναμε ποτέ δεξιοί, αριστεροί, διαγώνιοι, αναρχικοί
Δεν κρύψαμε τον ανίκανο κόσμο σε ευγενικές βραδιές
Δεν απολαύσαμε ποτέ την ποίηση
Εσύ έως εγώ
Δεν δώσαμε ποτέ φιλάνθρωπες παραστάσεις
Δεν τρέξαμε ποτέ προς τον κοινό στόχο
Δεν κατουρήσαμε χώρια, μήτε σε κοινόβια
Δεν κλείσαμε τα μάτια απ’ το άξαφνο φως των φλας
Δεν δραπετεύσαμε απ’ το φως
Εσύ μέχρι εγώ
Δεν ευχηθήκαμε ξέπνοα λήμματα
Δεν τρέξαμε πιασμένοι χέρι – χέρι προς τέρψη σχολιασμών
Δεν θεωρηθήκαμε ιδιαίτεροι
Δεν πιστέψαμε πουθενά
Εσύ ή εγώ
Εσύ έως εγώ
Εσύ μέχρι εγώ
Εμείς
Δύο άνθρωποι
με τον ίδιο, ολόιδιο, πανομοιότυπο
γραφικό χαρακτήρα.

Αυγή Βυθούλκα, 27/2/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου