Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

σχεδόν αυθεντικός διάλογος: κοντό ευφραίνει καρδίαν


-έλα, ρε. περαστικά. διάβασα χθες πως είσαι άρρωστος, λέει..
-πού το διάβασες;
-στον τοίχο σου, μωρέ παπάρα. που λες να το διάβασα; στους νιου γιορκ ταϊμς;
-α, ναι.. ευχαριστώ.
-στο Βόλο είσαι;
-ναι.
-και τι φάση; πάμε για κανένα κοντό*;
-όχι, μωρέ. είμαι κρυωμένος. δεν το έχω.
-θα σου κάνει καλό, θα δεις.
-ναι, σίγουρα..
-έμενα, την προηγούμενη βδομάδα που ήμουν χάλια, με έτριψε η γυναίκα μου με τσίπουρο κι όλα μου πέρασαν.
-ε, δεν έχει την ίδια δράση η εσωτερική με την εξωτερική χρήση.
-τι λες; την άλλη φορά που με πονούσε το δόντι μου..
-δεν θέλω, σου λέω. άμα είναι, πάμε για καφέ.
-έλα, ρε φίλε. πάμε να πιούμε κανένα τσιπουράκι. να τα πούμε και λίγο.. δεν είμαι καλά ψυχολογικά αυτήν την περίοδο.
-α, και ψυχοφάρμακο.. να σου πω, σου το συνταγογραφούν τουλάχιστον;

*τοπικό συνθηματικό για την τσιπουροποσία, εκ του χαμηλού ποτηριού όπου και σερβίρεται το εν λόγω απόσταγμα.

για να διαβάσεις ολόκληρη την συλλογή των κωμικών αποσπασμάτων με τίτλο " Το Ηπειροκεάνιο" πάτησε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου