Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

ασκήσεις πείσματος και θέλησης



δεν ξέρεις όλα μου τα μυστικά
δεν ξέρεις κανένα από τα μυστικά μου
η λειτουργία της οικονομίας βασίζεται στην ύπαρξη και την συμπεριφορά ατόμων όπως εσύ κι εγώ.
-ίσως θα ήταν προτιμότερο να αυτοκτονήσω (δεν της το είπα, το σκέφτηκα)
καθόμασταν στα δυο άκρα του τριθέσιου καναπέ
ένα μαύρο λούτρινο αρκουδάκι ανάμεσα μας
της είχα απαγορέψει να κοιτάει το κινητό της
για μισή ώρα
ή να μιλήσει 
ή να σηκωθεί
έιχα δώσει εντολή να φοράει μαύρα ρούχα
φορούσα κι εγω μαύρο τζιν κι ένα μαύρο μπλουζάκι
η βιντεοκάμερα μαγνητοσκοπούσε την σιωπή μας
την ακινησία
και το μαύρο αρκουδάκι
μετά από εικοσιεπτά λεπτά και τριανταεννέα δευτερόλεπτα σηκώθηκα
έβαλα να παίζει το Blitzkrieg Bop των Ramones
της είπα να κάνει ότι κάνω
άρχισα να χοροπηδάω με όλη τη δύναμη
μέ όλη την ένταση
με όλη την ορμή
που είχα μποτιλιαρισμένη μέσα μου
έκανε το ίδιο
μόλις τελείωσε το τραγούδι σταθήκαμε για μια στιγμή
λαχανιασμένοι στη μέση του σαλονιού
έτσι περάσαμε την πρώτη μισή ώρα 
της ζωής μας μαζί
πριν φύγει
της έδωσα το αρκουδάκι και της είπα
να το φέρει μαζί της την επόμενη φορά
πήγα και πάτησα off στη βιντεοκάμερα

Γιώργος Τρίκερι 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου