Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

let's dance


Δεν υπάρχει καταλληλότερος να σε μάθει πώς να χορεύεις για έναν άντρα από έναν άντρα ακριβώς αυτό. Κατά προτίμιση ηδονικό άντρα όχι από αυτούς τους βιαστικούς που βουτάνε στα βαθια λίαν συντόμως αν και αυτούς τους αποζητώ ο καθένας έχει τις χάρες του. Έναν άντρα από αυτούς που δευτεροδιαβάζουν τα πάντα και κυρίως το σώμα των κοριτσιών και τις κινήσεις τους και ξέρουν να σου πουν πώς να κουνηθείς με σκοπό την καύλα. Γιατί η κίνηση με σκοπό την καύλα δεν είναι ούτε αυτή η βασανιστική που βλέπεις στα νεαρά κορίτσια που κουνιούνται στα τσιφτετέλια αν και με εξαιρετικές αναλογίες ούτε αυτή που εκτελούν τα κορίτσια που χορεύουν για λεφτά γιατί βαριούνται αυτές τα φράγκα να πάρουν να πάνε σπίτι θέλουν. Ο Fadi με έμαθε πώς να το κάνω αυτό καλά και με έμαθε γιατί ήθελε να του χορεύω όχι για να τον προετοιμάσω, τα σώματά μας ήταν πάντα προετοιμασμένα αλλά γιατί το έκανε σαν άσκηση να μη με πιάσει όσο κρατάει το τραγούδι παρά να περιμένει μέχρι να τον αφήσω και τότε να με πηδήξει και να πει να είδες τα κατάφερα δε με σέρνεις από τη μύτη. Και μου το μάθε καλά τόσο που έβγαλα κι εγώ καλά λεφτά με τη σειρά μου ένα φεγγάρι που δούλεψα στο Αμβούργο και πλήρωναν τα αγόρια για ένα λαπ ντανς. Μου έλεγε λοιπόν να ακούσω τη μουσική και να βρω τον δεύτερο ή τρίτο ρυθμό μέσα της όχι τον εμφανή τον πάνω πάνω γιατί αυτός είναι ο υπογάστριος ο από πίσω και να τον ακούσω καλά και να με πλημμυρίσει να μη μπερδευτώ με τους άλλους τους από πάνω ή παρακάτω και να του μείνω πιστή ως το τέλος. Και να μην κοιτάζω τον άντρα στα μάτια και να μην κοιτάζω εμένα γιατί αυτό είναι φτηνό και απροκάλυπτο παρά να κοιτάζω αλλού και λίγο κάτω μέχρι που να θέλω να με πιάσει αν θέλω μόνο τότε να τον κοιτάξω στα μάτια και αυτός όποιος και να ναι θα καταλάβει. Το υπογράφω έτσι είναι είχε δίκιο την ήξερε τη λαχτάρα καλά ο Fadi. Μου έλεγε να ρίχνω τα μαλλιά μου πίσω και τα χέρια πάνω στο κεφάλι έχω μακρυά χέρια και του άρεσε να τα βλέπει ψηλά ακουμπισμένες οι παλάμες και τα δάχτυλα χαλαρά και μου ζητούσε να κουνάω το σώμα μου αργά και να σκέφτομαι πώς θα ζητούσα να με πιάσει αν δεν είχα λόγια και φωνή και έπρεπε να τον καλέσω με αυτή την κίνηση μόνο να λυγίσω λίγο τα πόδια και να ψιθυρίζω όμως όχι να φωνάζω να του ψιθυρίζω να έρθει πιο κοντά και να βάλει το χέρι του στο στήθος μου ή και μέσα μου να του φωνάξω να περάσει τη γλώσσα του πάνω από την κοιλιά μου και γύρω από τον αφαλό μου αλλά και πως δεν πρέπει να το κάνει. Ο χορός αυτός δεν οφείλει να ζητάει διείσδυση και πήδημα όχι, οφείλει να ζητάει από τον άντρα να έρθει πιο κοντά και να ακρακουμπήσει. Και μόνο όταν γίνει αυτό όπως πρέπει και βλέπεις πως ανασαίνει βαρύτερα πια και βλέπεις πως ανασαίνει πιο γρήγορα και τρίβει τις παλάμες στους μηρούς του γιατί δεν πρέπει να σε ακουμπήσει είτε γιατί έβαλε στοίχημα είτε γιατί θα τον πιάσουν τα αγόρια του μαγαζιού τότε μόνο να τον κοιτάξεις στα μάτια και να αφήσεις να γκρεμιστούν όλα να ξεχάσει τι υποσχέθηκε και επιτέλους να σε πηδήξει.

Άντζυ Ντίκινσον

επισκεφτείτε τον κόσμο της Άντζυ: ushiroblog.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου