Τρίτη 17 Μαΐου 2016

σχεδόν αυθεντικός διάλογος: σοβαροφάνεια ≠ σοβαρότης

Francesco Chiacchio

-να σου πω.
-να μου πεις.
-εσύ είσαι αυτός που γράφει τους αυθεντικούς διαλόγους στο φουμπού;
-σχεδόν αυθεντικούς.
-αυτούς, ναι. εσύ είσαι;
-ναι. γιατί;
-να σου πω έναν καλό να τον γράψεις;
-πες μου, αλλά γιατί δεν τον γράφεις εσύ;
-ε.. εγώ δεν γράφω τέτοια..
-τι τέτοια;
-ε, το δικό μου το προφίλ είναι πιο σοβαρό. γράφω πολιτικά, κοινωνικά.. τέτοια θέματα που με απασχολούν..
-οπότε είπες να το δώσεις σε μένα που είμαι καραγκιόζης, ε;
-όχι, με συγχωρείς.. δεν ήθελα να σε προσβάλλω. απλώς εμένα δεν μου αρέσει να ανεβάζω αστειάκια και άλλα τέτοια ανάλαφρα..
-φαντάσου να ήθελες να με προσβάλλεις, δηλαδή.
-καλά. άστο.. αν δεν θέλεις, δεν σου τον δίνω τον διάλογο μου.
-δεν πειράζει.. τον πήρα μόνος μου.

Γιάννης Αντάμης


κυκλοφορεί το δεύτερο ηλεκτρονικό βιβλίο του Γιάννη Αντάμη με τίτλο "20,ooo λεύγες  απ' ό,τι χάλασα". για να το διαβάσεις πάτησε εδώ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου