Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

το τελευταίο παραμύθι για τον Α.


Μια ριγέ σαύρα κατοικεί μέρες τώρα στο δωμάτιό μου.
Πως βρέθηκε εδώ; Μπου, δεν ξέρω.
Τικ τικ τικ τικ … η ριγέ σαύρα προσπαθεί να σκαρφαλώσει στην καρέκλα.
Τικ τικ προσπαθεί και κάτω πάλι .. πέφτει ανάσκελα στο πάτωμα και κουνάει τα πόδια της.
Όταν ήμουν μικρή μισούσα το πορτοκαλί …ύστερα με τον καιρό το αγάπησα και τώρα η ριγέ σαύρα ήρθε στη ζωή μου να εκδικηθεί για τα χρώματα και πάνω από όλα για το πορτοκαλί που κάποτε μισούσα και μετά αγάπησα αλλά η προσαρμογή μου αυτή δεν φάνηκε να ικανοποίησε αρκετά το σύμπαν.
Η ριγέ σαύρα ζωγράφισε μια ακόμα ρίγα στην πλάτη της.
Έγινε πιο ριγέ … έγινε ριγοτάτη.
Ντιν νταν … το ρολόι χτυπάει μεσάνυχτα. Η ντουλάπα ανοίγει και ένας ένας οι πιγκουίνοι μου πετάγονται έξω. Τέτοια ώρα ακούνε πάντα ένα κομμάτι του Τσαϊκόφσκι, την πασίγνωστη λίμνη των κύκνων, χαλαρώνουν και έπειτα αρχίζουν να πίνουν μπύρες και να χλευάζουν τους κύκνους. Ρε αυτοί οι κύκνοι μια ζωή κουπί, δίαιτα, μεταμόρφωση, ανασφάλεια. Ρε οι κύκνοι λένε γελώντας οι πιγκουίνοι.
Η Κλάρα η αράχνη βαρέθηκε να πλέκει ιστούς … έχει εμμηνόπαυση, κοριτσίστικα θέματα. Τώρα τελευταία ανακάλυψε το διαδίκτυο και επιδόθηκε στις online παραγγελίες. Η Κλάρα αγοράζει έτοιμους ιστούς από τον Spiderman. Έτσι είναι τα γεράματα φέρνουν σοφία και απλότητα…
Κι εγώ που έχω μια γκρίνια πλεγμένη στα μαλλιά μου και σε χώρισα εχθές και περιμένω να έρθεις να σε χωρίσω και σήμερα και να σου πω για να ξέρεις ότι και μεθαύριο πάλι θα σε χωρίσω. Και θα σε χωρίζω πάντα …
Αχ, και μόνο χαμογελάς και δεν την αντέχω την αμίλητη γλύκα σου. Και με λες μικρούλα ενώ είμαι σπουδαία και τεράστια.
Μετά θα μου κλείσεις το στόμα και θα δύσουμε ο ένας μέσα στον άλλον και ο κόσμος δεν θα πάρει χαμπάρι την απουσία μας… μόνο εκείνο το τέρας κόβει κομμάτια από τον ύπνο μας και τα μασουλάει απολαυστικά…
Και σε έχω αγκαλιά και με έχεις όλη …
Και στο δωμάτιο έχουμε μαζευτεί κάμποσοι …

Aυγή, 2/2/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου