Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Αναγέννηση


πρέπει να μάθεις να οδηγάς
και εγώ να μάθω να γελώ με την ψυχή μου
να μάθεις να μαγειρεύεις λαχανοντολμάδες
και εγώ να πίνω τσάι του βουνού
μαζί να μάθουμε να ζούμε
θέλω να χάνομαι στα μάτια σου
και να μυρίζω τα μαλλιά σου
έχουν το άρωμα της νιότης σου
πρέπει να μάθουμε να κλείνουμε πληγές
και να κοιμόμαστε το βράδυ αντικριστά
τα πρωινά θα έχουν την γεύση του κορμιού σου
θα σου διαβάζω ποιήματα και θα με διορθώνεις
θα ζωγραφίζεις ήλιους και εγώ θα τους καλύπτω
με μαύρα σύννεφα και αστραπές
θα απελπίζομαι και εσύ θα επιμένεις
πριν ζήσουμε
θέλω να φτιάξεις μήτρα αρσενική
και να με κυοφορήσεις
να ξαναγεννηθώ και να 'χω σάρκα από την σάρκα σου
πρέπει να μάθεις να οδηγάς
και εγώ να σε πιστεύω

Erina Espiritu


περισσότερα ποιήματα της Erina θα βρείς στο: erinaespiritu.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου